HTML

OneBall

Hererák! Ha a tényleg hasznos, de száraz cikkek alapján nem tudod mi vár rád - ahogy én sem. Szigorúan szubjektív, de talán segít, ha hasonló cipőben jársz.

Friss topikok

  • OneBall: Kösz, igen, meg, rossz pénz nem vész el, ahogy mondani szokták. Most nyáron lesz meg az öt évem, t... (2019.05.16. 19:46) Breaking news!
  • OneBall: @Túlélőke: Szia! Körülbelül csak annyi az oka, amit itt fentebb is válaszoltam. Hiába volt/van meg... (2019.05.16. 19:37) Zarzio, te drága!

Lábadozás, eredmények

2014.09.25. 13:26 OneBall

Amivel meg kell bírkózni, az a tudat, hogy hát onnan kikerült valami. Hallottam olyanról, aki sokáig volt maga alatt emiatt, részemről meglepően gyorsan ment, igazából nem is nagyon tépelődtem rajta, persze elsőre furcsa a látvány, de aztán később már valahogy nem is törődtem a dologgal, mert annyira viszont nem is szembeötlő.

A műtét után még két napot kellett bentmaradni. A fájdalom nem nagyon enyhült, úgyhogy nagy örömmel konstatáltam, hogy a "kilépőpapírt" nekem kell aláíratni, amihez sétáljak le szépen két emeletet, majd vissza. Cool, mozogni alig bírok, de tényleg ne fárassza magát senki ezzel, a szépségért meg kell szenvedni, hát szenvedjünk!

Otthon még egy héten keresztül kell injekcióznia magát ez embernek, nem vészes, ha nem fél a tűtől, és a tudattól, hogy önmagát kell megszúrnia. Az mondjuk tetszett, hogy a betegtájékoztató azzal kezdi, hogy úgy adjam be, ahogy a kórházban betanították. Hát nem hogy betanítás nem volt, hanem azt sem mondták el, mit írtak fel, csak megkaptam a recepteket, és a gyógyszertárban láttam miről is van szó... no mindegy, megoldjuk, az első két nap még aggódós, aztán már rutinfeladat.

A következő pár hét pihenéssel és regenerálódással telik. A második végére már lényegesen enyhébb a fájdalom, de még zavaró, véglegesen pedig kb. egy hónap után tűnt el. Közben megvolt a varratszedés is, minden gond nélkül.

Közben megérkeztek a leletek is, carcinoma embrionalis, vagyis valóban rosszindulatú daganatról volt szó, de érbetörés nincsen, a vérben a tumormarkerek normál szinten,  úgyhogy öröm-boldogság. Természetesen időszakos kontrollokra kell majd járnom, de ennyivel megúsztam. Azért kell egy egyeztetés Pesten az OOK-ban, de ugyanezt véleményezték ott is, szoros követésre van szükség, jövőre folyt. köv.!

Szólj hozzá!

Címkék: hererák carcinoma embrionalis

A bejegyzés trackback címe:

https://oneball.blog.hu/api/trackback/id/tr946730523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása