HTML

OneBall

Hererák! Ha a tényleg hasznos, de száraz cikkek alapján nem tudod mi vár rád - ahogy én sem. Szigorúan szubjektív, de talán segít, ha hasonló cipőben jársz.

Friss topikok

  • OneBall: Kösz, igen, meg, rossz pénz nem vész el, ahogy mondani szokták. Most nyáron lesz meg az öt évem, t... (2019.05.16. 19:46) Breaking news!
  • OneBall: @Túlélőke: Szia! Körülbelül csak annyi az oka, amit itt fentebb is válaszoltam. Hiába volt/van meg... (2019.05.16. 19:37) Zarzio, te drága!

Az első kontroll

2014.10.01. 17:21 OneBall

Így utólag belegondolva nagyon komoly hibát követtem el (illetve kettőt, de a másikról majd később), de hát minden annyira pozitívnak tűnt. A műtét után megnyugtattak, hogy minden jel arra mutat: ezzel a dologgal már nem lesz több problémám. Talán túl magabiztos voltam, túlságosan bizakodó, de ha egyszer az orvosom is, és csak három hónap múlva írt ki kontrolt.
Ez februárban lett volna, de bizonyos okokból csak márciusban mentem vissza. Egyszerű vérvételről volt szó, és még akkor sem aggódtam, amikor az eredmény szerint a HCG értékem az egekben (2,6 helyett 103). Semmi gond, az orvosom szerint csak laborhiba, előfordul az ilyen. No para, előfordul. Új vérvétel, majd menjek vissza. Eltelik újabb hét, az eredmény ugyanez, az érték továbbra is 100 fölött van (137, rosszabb mint az elsőnél).
Hát akkor viszont irány a CT a biztonság kedvéért. Időpontot csak majdnem egy hónappal későbbre kaptam. Máris négy hónapnál tart az elvesztegetett idő...
Gondolom az előzőekből kitalálható, hogy mi lett az eredmény. A bal oldali veseartéria mellett 3x6x2 cm-es nyirokcsomó konglomerátum rajzolódik ki. (ez egy nagyon szép megfogalmazása a nyirokcsomóáttétes hereráknak)
Fasza...

Szóval így utólag, ha van egy tanács, amit mindenképp adnék az ez: kontroll, ahányszor csak lehet! Ha az orvosod nem akarja, hogy egy hónap múlva már visszamenj, akkor menj el máshoz! Legyél bizakodó és pozitív, de ne kövesd el, amit én, menj biztosra...

Szólj hozzá!

Címkék: hererák hcg

A bejegyzés trackback címe:

https://oneball.blog.hu/api/trackback/id/tr606750749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása