HTML

OneBall

Hererák! Ha a tényleg hasznos, de száraz cikkek alapján nem tudod mi vár rád - ahogy én sem. Szigorúan szubjektív, de talán segít, ha hasonló cipőben jársz.

Friss topikok

  • OneBall: Kösz, igen, meg, rossz pénz nem vész el, ahogy mondani szokták. Most nyáron lesz meg az öt évem, t... (2019.05.16. 19:46) Breaking news!
  • OneBall: @Túlélőke: Szia! Körülbelül csak annyi az oka, amit itt fentebb is válaszoltam. Hiába volt/van meg... (2019.05.16. 19:37) Zarzio, te drága!

Pécs

2017.06.25. 13:05 OneBall

 

A harmadik kör már rutinszerűen ment. Sokkal "izgalmasabb" volt a kezelés utáni CT vizsgálat eredményére várni. Ami rövid időn belül meg is érkezett: a csomó mérete csökkent, a tumormarkerek megfelelő értéken állnak, így valószínűleg a kemo megtette hatását és csak egy elhalt csomó maradt meg. Két lehetőségem volt: vagy ezzel a tudattal megelégszem, vagy ezt a visszamaradt részt is kivetetem.Természetesen (?) az utóbbit választottam, így az orvosom tanácsára Pécs felé vettem az irányt, hisz ott meg tudják oldani laparoszkópos műtéttel az eltávolítást. Ami sokkal jobban hangzik, mint a másik lehetőség, ahol az embert alhastól mellig felvágják...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oneball.blog.hu/api/trackback/id/tr6412279679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása