HTML

OneBall

Hererák! Ha a tényleg hasznos, de száraz cikkek alapján nem tudod mi vár rád - ahogy én sem. Szigorúan szubjektív, de talán segít, ha hasonló cipőben jársz.

Friss topikok

  • OneBall: Kösz, igen, meg, rossz pénz nem vész el, ahogy mondani szokták. Most nyáron lesz meg az öt évem, t... (2019.05.16. 19:46) Breaking news!
  • OneBall: @Túlélőke: Szia! Körülbelül csak annyi az oka, amit itt fentebb is válaszoltam. Hiába volt/van meg... (2019.05.16. 19:37) Zarzio, te drága!

Bankban

2014.10.09. 12:19 OneBall

A tüdő CT eredményét meg sem vártam, irány vissza a doki, amint lehet. Mondom, ezzel úgy érzem rögtön jönni kellett, és ő is csak helyeselt. Otthagytam az eredményt, hétfőn visszaballagtam, és már kész forgatókönyv várt: Másnap irány a spermabank, aztán rögtön kezdődik is a kemoterápia.

A spermabankban következő a menet: jelentkezel, szokásos űrlapkitöltés, majd bemész a csapolószobába. Nem nagy szám, van egy köteg témába vágó újság, de a legjobb, hogy van rádió, CD-lejátszó, még zuhany is (hogy ezek minek, ki az aki annyira kiizzad a dologban, hogy zuhanyoznia kell?)
Ezután várni kell az azonnali vizsgálat eredményére, ez kb. egy óra.
Itt elmondják mennyire volt sikeres az akció, mennyi életképes egyedet sikerül lefagyasztani, hány próbálkozásra lesz lehetőség. (elvileg mintaadás előtt négy-öt napot kellene önmegtartóztatni, de mivel nekem minden ilyen hirtelen jött egyik napról a másikra, így nem volt meg ez az időszak, elég kevés lett...)
Végül jön a fizetés, ami mivel hererák miatt vagy ott, ezért harmada, mint a normál ár (legalábbis ahol én voltam, ott ez van). Mondjuk ez is segítség, mert nem mindegy, hogy 75 vagy 25, főleg egy ilyen helyzetben...

Nincs más hátra, másnap irány a kórház!

Szólj hozzá!

Címkék: spermabank hererák

A bejegyzés trackback címe:

https://oneball.blog.hu/api/trackback/id/tr216773847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása